8/27/13

Mix & Match on the Wall


Dit is mijn mix&match muurtje. Er is geen makkelijke manier om mijn collectie van vintage lijstjes te presenteren. Alles wat je nodig hebt is een hamer en spijkers. Deze kleine schatten vond ik in locale kringloopwinkels en rommelmarkten. Ik mixte geborduurde afbeeldingen met prints, bloemen en vogels en zelfs echte vlinders. Zoals je ziet groeit de collectie snel... 


Het kleine kastje gebruik ik voor Matthews speelgoed in een klein vintage koffertje.
Op het kastje staat een schattig konijntje voor Matthew. Lief!
Geniet van de foto's.
With love, C











2 comments:

  1. Hoi Claire, ik moet toch wel erg wennen aan je nieuwe styl... Hoe ben je er op gekomen om van een witte inrichting naar deze vintage inrichting over te stappen. Ik vind dat je dat heel knap doet, want het blijft girly en jeugdig en niet oud bollig. Ik denk ook dat het voordeel is dat je er niets aan hoeft te doen... geen wit kwast niks. Wie weet neem ik deze styl nog eens van je over. Ik vind het in ieder geval heerlijk om naar te kijken bij je. Heel leuk

    liefs Sanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sanne! Deze stijl is ook een beetje spontaan ontstaan eigenlijk. Ik verwacht wel dat na een poosje ik wat meer tijd mag vinden om het een en ander een verfje te geven, maar ik vind het nu vooral leuk om juist te 'voelen' wat alle verschillende kleuren met me doen. Ik heb geen felle kleuren in huis, maar inderdaad, het is heel wat anders dan al het wit zoals in mijn oude huis! :) Leuk dat ik je toch mag inspireren, deze keer op een hele andere manier. Liefs, Claire

      Delete