4/28/15

My April Garden


De tuin gaf ooit de doorslag voor het kiezen voor mijn huisje in het centrum van Dordrecht. Ik woon in een relatief klein appartement met mijn lieve zoontje, maar de tuin geeft extra ruimte en vrijheid :) In april komt er veel in knop en bloei, ik laat je meegenieten van de foto's die ik heb gemaakt. Van mijn nieuwe hertje (van plastic) die bezoekers trekt, mijn drie lieve kipjes, en heel veel mooie bloemen! Geniet van de mooie zonnige lentedagen die zich af en toe laten zien in ons landje.
Liefs, Claire

mijn nieuwe hertje op de vintage queen ann bank :)

saxifraga in een oud kasje op een tafel

een minivijvertje met saxifraga in een oud kooitje en een witte pauwstaart

de rode bezoeker die dagelijks even een dutje op de bank doet




 
nog veel in knop in prachtige kleuren


de appelbloesem




mijn drie kipjes, ze zijn van het ras Cochin




Matthews picknicktafel met op de achtergrond het kippenhok

 

de vijgeboom staat al mooi in knop 

5 comments:

  1. Dag lieve Claire, ik kom je even groeten. Ik volg je nog steeds hoor, maar kom er zo weinig aan toe! Wat ben je toch een levensgenieter, dat vind ik zo heerlijk om te zien samen met je kleine mannetje. En volgens mij begin je al een heel begrip te worden in Dordrecht! Je bent overal van de partij! Je tuin is inderdaad om van te genieten. Heerlijk voor je zoontje om een tuin te hebben... Met kipjes toch? Wishing you all the best xxxx Sanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi lieve Sanne, wat een geweldig berichtje van jou deze ochtend. Dat maakt mijn dag helemaal goed :) De lentedagen maken het leven een stuk aangenamer he? Heerlijk genieten in het zonnetje en van alles wat weer in bloei staat. Als je ooit in de buurt van Dordrecht bent, kom dan langs gezellig! Lijkt me heel leuk :) Liefs, Claire

      Delete
    2. Ja dat vind ik ook. Het leven is echt genieten met dat mooie weer. Mocht ik naar Dordrecht gaan laat ik het zeker weten.. Lijkt me super 😊I'm sure we will meet someday 😘

      Delete
  2. hi sweets! wat ziet het er weer mooi uit!! love de kleine roze bloemetjes!! wat is dat?!
    En je fawn!!!! SUPERGWELDIG!! nu nog een echte natuurlijk! hihi
    ik kom gauw weer een keertje van dichtbij kijken!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh thanks sweets!!!!! hoop tot heeeel gauw!!! dikke kus!

      Delete