11/11/13

Details in my bedroom - pt1


Foto's van wat details op mijn vensterbank in mijn slaapkamer van allerlei schatten. Sierlijke flessen op een houten tafeltje, een oud raamhor witgeschilderd met daaraan vleugeltjes aan touw, een lijst met foto's van Matthew... De mooiste schatten zijn door mijn lieve vriendinnetjes gemaakt, 2 verschillende kunstwerken in vogelkooitjes. Elja maakte een tekening met ons samen daarop getekend, heel liefdevol. Karin Joan maakte een pillowframe met daarin een foto die voor ons voelt alsof wij dit samen zijn, ook zo mooi. Wat is het kostbaar om vriendinnen naast je te hebben die je laten weten dat je van je houden, de vriendschap koesteren en hun creativiteit op deze manier te uiten. Ik ben heel dankbaar voor hen en voor mijn andere lieve vriendinnetjes die op mijn pad zijn gekomen. Zij maken het leven een stuk aangenamer en betekenisvoller!
Liefs, Claire










1 comment:

  1. Heel erg mooi hoor. Leuk om je huis hiermee aan te kleden. Dat maakt het persoonlijk vind ik. Zo krijgt alles in je huis een verhaal :)

    liefs Sanne

    ReplyDelete