3/2/14

My Living Room


Heel vaak krijg ik de vraag of ik een keer wat duidelijke foto's van mijn woonkamer zou willen plaatsen. Niet alleen details, maar juist een landscape foto. Bij deze een aantal foto's om een idee te geven hoe het nu eruit ziet.


Ik verander wel regelmatig met meubels en opstellingen, maar dit geeft in ieder geval een idee van de sfeer in huis.
Mijn favoriete items zijn de lodewijkbank, de piano, een geweldige (geleende) cello, de pauwstoel en de oude spiegelkast die ik tevens als room divider gebruik tussen de keuken en de woonkamer. Sinds een poosje heb ik de muren in de woonkamer poederroze geverfd om het geheel wat warmer te maken.


Boven de bank heb ik sinds kort heel eenvoudig een touwtje opgehangen met wat veren, gehaakte kleedjes en afbeeldingen, leuk idee! Daarnaast heb ik kortgeleden een leuke photoshoot gehad in mijn huis voor een fashion shoot. Daarover vertel ik later meer! Het huis leent zich geweldig voor zo'n shoot door de vele vintage elementen en de lichtinval. En mijn interesse ligt er zeker als setdresser tijdens een shoot :) Enjoy the photos en fijne dag!
With love, Claire










3 comments:

  1. Het ziet er prachtig uit Claire!! Fijn dat het zo'n eigen plekje geworden is!


    Liefs,

    Nadine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel lieve Nadine! I feel blessed in this little home :) Lief van je! xx

      Delete
  2. Hee girly, geweldig, die Cello! Hoe gaat het spelen erop? :-)

    ReplyDelete