9/9/13

Filled Frames



Ik heb een poos lege lijsten aan de muur gehad, maar inmiddels zijn deze gevuld met foto's. Omdat ik echt een fotoliefhebber ben en van afwisseling houd, heb ik gekozen om heel simpel de foto's te plakken op de muur met "pritt glue it lijmroller". Deze lijm is vrij eenvoudig te verwijderen en daardoor kan ik handig en snel foto's veranderen. Ik heb gekozen voor foto's in kleur, maar wel met een Instagram-filter zodat het past in het vintage bohemian interieur. Deze foto's zeggen mij dat het leven mooi is, geven me herinneringen over van-alles-en-nog-wat en laten me zien dat ik geweldige vrienden en een heerlijk zoontje in mijn leven mag omarmen. Daarnaast heb ik wat quotes van Pinterest ook er tussen geplakt. Een speels en nonchalant geheel is het resultaat.
With love, Claire


6 comments:

  1. Ohh wat erg maar dit vind ik weer super mooi. Ik dacht al de kleur van de fotos is bewerkt. Wat een goed idee en ook super leuk met die quotes ertussen. Ben er weer helemaal weg van. Zelf hou ik niet zo van foto's in mijn woonkamer... juist vanwege de kleuren maar zo een lijst met fotos is echt heel leuk. Dat zou ik ook wel willen.

    liefs Sanen

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, leuk dat ik je mag blijven inspireren, Sanne! Zwartwit foto's is ook altijd nog een idee, mocht je nog neutraler willen stylen in je woonkamer... liefs, Claire

      Delete
  2. Hey Claire, wilde je even laten weten dat ik je reacties altijd weer even kom lezen :)
    Ja mijn zwart wit tijd heb ik al eens gehad en vind kleur toch wat meer toevoegen aan de foto. Ik geef mijn foto's ook vaak een vintage look, maar laat ze nooit afdrukken. Was er nog niet opgekomen om ze op die manier af te drukken.

    liefssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben benieuwd wat je met afgedrukte foto's gaat doen, Sanne :) Keep me posted goed? liefs, Claire

      Delete
  3. Ik vind dit ook ZO geweldig, girly!! Dit wil ik ook nog gaan doen. Met die quotes ertussen werkt echt super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, lief van je, sweets! De quotes blijven mooi en inspirerend. Ik kan er niet genoeg van krijgen, overal in huis... as you know :)
      Love!

      Delete