9/22/13

Pinterest Quotes on the Wall



Pinterest is voor mij een heerlijke uitlaatklep en inspiratiebron, net zoals voor vele anderen. Mijn favorieten zijn toch wel vaak de quotes die ik vind naast al het andere schatten die ik daar vind. De mooiste quotes die mij nu aanspreken printte ik uit en hing ik aan de muur op mijn toilet naast wat kaarten en foto's. Het geheel geeft een nonchalant effect daar er verschillende stijlen en fonts zijn gebruik. Waar ik rekening mee heb gehouden is dat er geen felle kleuren aan te pas zijn gekomen en dat er van elke gebruikte kleur zo'n 2 a 3 afbeeldingen minimaal worden gebruikt, zodat er een ton sur ton effect ontstaat. Zo creƫer je toch een rustig geheel ondanks de hoeveelheid van afbeeldingen en teksten. Aan een ander muurtje in mijn toilet hing ik wat afbeeldingen aan een kapstokje met haakjes, zo kun je heel eenvoudig afbeeldingen wisselen. Be inspired! :)
Liefs, Claire












2 comments:

  1. Ik ddacht gelijk toen ik het zag leuk voor op mijn wc! Wij gaan ook huren dus echt verbouwen gaan we niet... maar hoe leuk kun je zo de boel op fleuren. En inderdaad zo leuk om ook echt eens iets te doen met al die quotes. Ik in zelf bijna nooit quotes... Grappig hoe je dat ene papiertje gescheurd hebt. Geeft weer een leuk effect. En de smell after rain herkenbaar geeft ook weer herinneringen. Je wcrolhouder vind ik ook leuk. Simpel maar mooi

    bye xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je het ook wil proberen op je wc, Sanne! Ik ben heel benieuwd hoe jij het vorm gaat geven :) Het ene papiertje heb ik inderdaad met opzet gescheurd, om nog meer een nonchalant effect te geven in het geheel. Veel liefs en fijne week weer, Claire

      Delete