9/23/13

Matthew's Room - Part Three



Al eerder postte ik over Matthews kamer. Lees hier over Part One en lees hier over Part Two. In dit deel, Part Three, laat ik je zien hoe leuk het is om een oude kapstok te gebruiken in de kinderkamer. Het is een oude eiken kapstok uit Frankrijk (Brocantemarkt in Lille een paar jaar geleden gekocht) en deze is mintgroen geverfd met de mooie krijtverf van L'Authentique. De originele kapstokhaken zijn verwijderd en de kapstok is letterlijk omgedraaid. Zo kan ik Matthews garderobe handig ophangen met kledinghangers aan de originele stang die eigenlijk dus aan de bovenkant van de kapstok zou horen. Niet alleen kleertjes hangen aan de kapstok, ook is het meteen een leuk styling element in zijn kamer om de decoreren. Een replica van een vintage VW busje, oude kinderboekjes van Nutricia (hier zal ik later nog verder op ingaan in een aparte post op een later tijdstip), flesjes baby olie van Sabon en parfum van Zwitsal en een schattig vogeltje passen hier prima op. Onder de kapstok staat een rieten mand waar de luiervoorraad in ligt, wat vintage koffers met daarop een oude globe en een kinderbijbel die ik als baby heb gekregen van de moeder van mijn opa, een bijzonder bezit dus. Tijdens de fotoshoot van dit gedeelte vermaakte Matthew zich trouwens prima in een ander hoekje van zijn kamer ;) Be inspired!
Liefs, Claire











4 comments:

  1. Enig kamertje claire :) Is mint groen je lievelingskleur? En al die andere doosjes enzo passen er perfect bij. Dat bureautje is ook super leuk... hoe kom je daar aan? Heb je dat laatje daarvan en dat schoolbordje ook zelf zo geverd. En dat parfum flesje is dat speciaal voor kindjes? Mooi mooi mooi allemaal

    liefsssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Sanne! Mintgroen is inderdaad wel 1 van mijn favoriete kleuren, duidelijk op deze blog he? ;) Het kleine bureautje is retro jaren 60 en heb ik een poos geleden op mijn werk in de kringloopwinkel gekocht. Wat grappig dat je ook dat kartelboekje hebt van Nutricia! Ze zijn zo ontzettend leuk! Goed weekend en liefs!

      Delete
  2. O Ja en geloof het of niet maar dat kleine schattige kartelboekje van timmy het tijgertje heb ik ook.... nog van vroeger

    ReplyDelete
  3. sweet, sweet SWEET!!! heerlijke foto's girly!!

    ReplyDelete