9/11/13

Matthew's Room - Part One


Matthews kamer is een ruimte, lichte kamer. De wanden zijn (nog) wit, maar deze heb ik bewerkt op verschillende manieren. Boven de commode wilde ik een hertjes-thema toepassen, maar uiteindelijk is het van-alles-en-nog-wat-thema geworden in een vintage jasje. Oude lijsten met hertjes, lieve kaartjes, oude prenten en een bordje gemaakt door Karin Joan met Matthew daarop. Het wandje tussen de commode en de kast heb ik snel getacked met een baan blauw behang met witte stippen. Daaroverheen tackte ik wat prints van Matthew in een Instagramjasje die ik nog had liggen van zijn 1e verjaardag. Links naast de kast heb ik een oude kapstok uit Frankrijk (Lille) opgehangen die nu dienst doet als kledingrekje. Mijn kofferliefde is ook in deze kamer zichtbaar (hierin zit speelgoed en oude kleertjes) en het gebruik van oude globes vind ik erg mooi in een jongenskamer. Er ligt nog een oude mintgroene droogkap waar ik nog een lamp van wil maken, dat projectje volgt nog :) Enjoy the pictures, be inspired.
Liefs, Claire







2 comments:

  1. Supermooi girly! Mooie dromerige sfeer over de foto's. Love your blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you girlie! inmiddels bewerk ik alle foto's nu met een zelfgemaakt 'instagram' effect :) love you!

      Delete