9/1/13

Kitchen in Retro Pastel


De keuken in mijn nieuwe huisje is in een grote ruimte met de woonkamer. Om het iets meer cosy te maken heb ik een grote oude kast als room divider gebruikt.


De keuken is een combinatie geworden van Retro Pastel en Shabby Chic. Heel veel pastelkleuren! Er staan vintage elementen in, zoals een babyblauw Atag fornuis uit 1950.


Een lamp heb ik zelf gemaakt van doilies en natuurlijk nog een gehaakt tafelkleed op de keukentafel. Verse kruiden in het raamkozijn of brocante bestek, allebei leuk in deze stijl.


Oude witte meubeltjes uit het atelier van 24Homes staan hier prima en de keukenkastjes zijn basic wit. De bovenkastjes heb ik verwijderd en daarvoor in de plaats een open wandconsole geplaatst.


Later meer detailfoto's, maar in ieder geval een eerste indruk! ;) Be inspired.
With love, C







2 comments:

  1. Hi Claire,

    ik vind het echt geweldig wat je met je huisje heb gedaan in zo'n korte tijd. Het ziet er prachtig uit. Ook je keuken weer. Wat een goed idee met die kast. Je foto's zien er zo zoet uit. Had wel is willen zien hoe het er eerst uit zag. Heel mooi hoor allemaal

    liefs Sanne en een fijne week

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel lieve Sanne voor je complimenten! Zo leuk dat je blijft terugkomen en altijd zo attent bent in reageren :) Liefs en fijne week voor jou! <3 Liefs, Claire

      Delete