9/15/13

My Fairy Tale Garden



Matthew en ik wonen in een geweldig huisje. Oud, lief, klein. Uit 1892. Het past bij ons. Heerlijk in het centrum van Dordrecht. De tuin die we erbij kregen was een knipoogje van boven. Nou ja, een tuin. Een park lijkt het meer, zo groot. Geweldige ruimte voor Matthew om te spelen, maar ook voor mama de ruimte om haar kipjes te houden en te genieten van het buiten zijn. De tuin zal nog een metamorfose krijgen, maar het weelderige groen vind ik prachtig en hoop ik grotendeels te behouden. Ik heb heel veel dromen voor deze tuin; zowel voor Matthew en voor mijzelf, maar ook voor Bluebirds in the Backyard... dat laatste zal hopelijk komend jaar in het voorjaar gaan gebeuren. Maar het is september. Inmiddels zijn de dagen wat kouder en regent het vaker, maar het uitzicht naar buiten blijft genieten. Groen, groener, groenst! Geniet van de foto's.
Liefs, Claire


















3 comments:

  1. Wouw geweldige tuin zeg. Ziet er zo romantisch plattelands uit. En je huisje oogt wel groot... Wat een gaaf huis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt geweldig he? Ik heb alleen het onderste gedeelte wat ik mag huren als woonruimte. De woning is opgesplitst in 3 appartementen. Alsnog een supergaaf huis hoor!

      Delete
  2. Wat mooi, ik ben helemaal verliefd op je huisje en gezellige tuin !!

    ReplyDelete