9/2/13

Vintage details in the kitchen


De keuken is niet alleen een keuken in mijn huisje. Het is tevens een stukje atelier wat ik heb meegenomen uit het oude huis. Het atelier had zijn oorsprong met 24Homes, maar inmiddels heeft het een bestemming voor Bluebirds in the Backyard gevonden ;) De keuken heeft dus wat extra bergruimte en werkruimte in vooral witte oude meubeltjes. Alle vintage schatten staan mooi te pronken, zoals vintage radio's, een Eldo ventilator uit de sixties, oude foto's in envelopjes, een emaillen bak waar mijn zoet beleg in wordt bewaard, en nog veel meer moois wat ik in een volgende post weer laat zien... geniet van de foto's.
With love, Claire















4 comments:

  1. like like like Vind het heel gezellig en mooi wit met zachte pastelsss. Ben jaloers op je mooie Franse vintage ven. En vind het ook zo leuk dat je ook spulletjes decoreert die niet in een keuken thuis horen. Ik vraag me af als jij aan het style bent wat is dan not done...?

    Lieve groet Sanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel lieve Sanne, heerlijk he, alle pastellen :) Ik kan eigenlijk het decoreren en stylen niet laten. Het zit in mij, dat is echt wie ik ben! Overal en altijd... Liefs, Claire

      Delete
  2. Prachtig, lieve Claire..
    Je hebt het zo mooi gedaan allemaal, echt jouw plekje.
    Dat moet wel veel fijns gaan brengen voor jou en je heerlijke kleine mannetje.. Geniet van elkaar en je beeldschone nieuwe stekje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, lieve Susanne! Het huisje is echt een heerlijke plek! Dankjewel voor je lieve wensen, je bent een schat. Ik wens jou ook een heerlijke tijd met je geliefden! <3 liefs, Claire

      Delete