9/17/13

Green and Shabby Dresser



Deze oude commode vond ik in de kringloopwinkel waar ik 3 dagen in de week werk. De kleur trok me aan, maar ook de opbergruimte voor Matthews speelgoed in de woonkamer. Op het kastje zette ik een vintage radio en mijn favoriete lampje. Aan de muur hing ik wat bijpassende lijsten in het zelfde kleurthema en gevoel - groen en shabby. Zo eenvoudig en zo mooi, dit is een van mijn favoriete hoekjes in mijn huis :) De details zijn beeldschoon.
Liefs, Claire








1 comment:

  1. Oh dat ken ik. een favoriet hoekje in je huis... Wat dan zo heerlijk is om voorbij te lopen en steeds naar te kijken. Je kastje is heel mooi. Beetje olijf groen. Ik zou het nooit zien staan in die kleur, maar het past zo mooi bij je lamp en radio en in het hele geheel. Ook leuk om te zien vind ik het oude traphekje aan de achterdeur. Die hing vroeger bij ons boven aan de trap en ben ik nog eens mee naar beneden gekukeld als klein meisje haha toen niet zo leuk maar nu toch een fijne herinnering

    liefsss Sanne

    ReplyDelete